مرگ بن لادن


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین تنهاها و آدرس loverose.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1106
:: کل نظرات : 37

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 121
:: باردید دیروز : 66
:: بازدید هفته : 121
:: بازدید ماه : 5810
:: بازدید سال : 13338
:: بازدید کلی : 171559

RSS

Powered By
loxblog.Com

روح . چن . جن . ارواح . شیطان . خدا . ترسناک

مرگ بن لادن
دو شنبه 20 بهمن 1393 ساعت 19:46 | بازدید : 406 | نوشته ‌شده به دست دکتر مولایی | ( نظرات )

 

"امل الصداح" همسر اسامه بن لادن فاش کرد: بالگرد حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروريستي القاعده در هوا منفجر شد.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سمای فلسطين؛ "امل الصداح" همسر اسامه بن لادن که هنگام حمله به خانه‌اش با وي بود داستان واقعی را که دولت آمريکا از جهانيان پنهان کرد بر ملا کرد.
 
صداح به روزنامه "عکاظ سنتر" چاپ عربستان گفت زمانيکه به خانه يورش بردند و سربازان از بالگردها پياده شدند درگيريهای شديدی با افراد حاضر در خانه صورت گرفت. نيروهای مهاجم نيز از ارتش پاکستان و ارتش آمريکا و نيروهای ويژه مارينز بودند و تعدادشان بسيار زياد بود.
 
وی افزود اسامه بن لادن سلاحش را برای درگيريها آماده کرد و خواست از پنجره به سوی مهاجمان شليک کند اما گلوله ای به سرش اصابت کرد و در جا کشته شد.
 
همسر بن لادن گفت آمريکايی ها وارد اتاق شدند و ديدند او کشته شد و جسد را به سرعت با يک فروند بالگرد بردند و شماری از افسران مارينز نيز جسد را همراهی کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همينکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنيانش منفجر شد و از آن چيزی باقی  نماند و فقط اجساد تکه تکه شده بر جاي ماند. 
 
صداح گفت خبر کشته شدن اسامه بن لادن به اين شيوه را پنهان کردند زيرا باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا و کاخ سفيد به طور مستقيم اين عمليات را پيگيری مي‌کردند و منفجر شدن بالگرد باعث ترس و نگرانی آنها شد. 
 
وی افزود: آنان جسد بن لادن را مي خواستند تا به جهانيان نشان دهند و ثابت کنند که پيروز شدند به همين سبب نيز مراسم کشته شدن وی را در دريا نشان دادند و گفتند جسد بن لادن را به دريا  انداختند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: